Kulit tangan Auni mengelupas

ENTRY AUTO PUBLISH

Noh cerita malam semalam. Saya dan Aina tertidur sekejap. Auni pulak main sorang sorang. Walaupun saya tidur tapi kejap kejap saya bangun juga tengok Auni buat apa. Tidur tidur ayam lah kan. Entah macam mana saya tertidur sebab mengantuk. Sekali saya tersedar bila Auni duduk atas saya dan kejutkan saya bangun.

Sekali dia tunjuk kedua dua tangan dia. Terkejut beruk saya time tuh. Tangan Auni megelupas. Bila masa pulak kulit tangan dia mengelupaskan. Petang tadi elok aje. Bila saya tenung semula, alahai....Sabar ajelah dengan fiil anak dara saya nih.....Rupa rupanya bukan  kulit dia tapi.....


  
Rupa rupanya gam yang dah kering...Saya cari mana pulak datangnya gam. Sekali tengok gam incik hubby tuh Auni buat main. Habis tumpah kat lantai. Sabar ajelah....Mata yang mengantuk terus segar bugar sebab kena kopek "kulit" tangan Auni...

Nota kaki* Memang anak dara saya yang sorang nih ada aje fiil baru yang dia buat tau...

15 comments:

  1. laa ingatkan kena air panas..tekezut juga..
    rupa2nya gam air..hehehe..sabar je la Mimie

    BalasPadam
  2. nasib tak masukkan dalam mulut yer. kalau firas, diam diam tu ada la projek masuk dalam mulut huhuhu

    BalasPadam
  3. memang sy tengok gambar ni memula pon ingat kulit mengelupas.. huhu...

    BalasPadam
  4. hehe.. kl saya pun saya cuak tgk tgn anak jd mcm tu..

    BalasPadam
  5. hehehe..dalam diam dia buat projek main gam eh...

    BalasPadam
  6. hihi.. kalau kulit menggelupas camtu seram jugak la. ;)

    BalasPadam
  7. Ya Allah M pun terkejut tau..rupanya main gam..hi hi..wat saspen ja

    BalasPadam
  8. alahai... perangai mcm ni la yg buat kadang2 mak jadik berangin semacam.

    BalasPadam
  9. terkejut jgk tgk mula2 tadi..saspen ye..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.