Jom main uli uli




Jom main uli uli dengan saya. Tapi tanah liat saya nih cipu aje. Jadi, auntie auntie dan uncle uncle tengok ajelah ye…

7 comments:

  1. alolo.. pagi-pagi dah sibuk nak menguli. nanti suruh umi beli tanah liat banyak2 ye. hehe. bagus aktiviti ni untuk perkembangan motor halus.

    BalasPadam
  2. pagi2 dah uli tanah liat, nak buat kuih apa tu hehe

    BalasPadam
  3. Baru je nak join sama main uli uli...hihi

    BalasPadam
  4. la baru nk join sama xkan suruh nengok jer hihihihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.