Gaya tidur yang boleh buat anda tidur lena

Assalamualaikum...


Nih lah gaya tidur Aina dan Auni bila dah keletihan....Patutlah bilik yang tadi jadi haruk pikuk dengan sura diorang bermain lompat sana lompat sini tetiba jadi sunyi sepi..Rupa rupanya......T_T....Speechless i dibuatnya...hahahaha



Tergelak saya tengok gaya tidur dua beradik nih lah...Apa pun tak boleh....

20 comments:

  1. hahaha dasattt.. penat sgt gayanye tu.. terbaiik la adik2 comel :D

    BalasPadam
  2. Gambar yg kedua tu paling tak tahan, berdiri pun boleh tidur...

    Tumpang gelak sama tgk gambar ni:)

    BalasPadam
  3. adoi la 2 org budak baik ni... pagi2 dah hiburkan hati.. hehhe

    BalasPadam
  4. Comelnye aina n auni.Tapi x sakit pinggang ke tido posisi bawah tu kak.Macam2 gaya ada ye. :)

    BalasPadam
  5. hihihi..tergaman kejap tgk gaya dorang tido..

    BalasPadam
  6. lasak juga anak mimie yer..sama ngan mia..tido ikut dan jer...atas meja pun jadi..

    BalasPadam
  7. laa.. kesian, ni mesti dorang ngantuk sangat ni :D

    BalasPadam
  8. kepenatan bermain..sure kank2 tdo paten cam tue kak..

    BalasPadam
  9. Hihihi.....mcmtu pun leh tdo...btol2 letih tu

    BalasPadam
  10. adehhh..gitu skali ha tido yer..hihihi

    BalasPadam
  11. Ya Allah..tergamam kejap kak fieda tgk...gitu pun boleh ye...hihihi..mcm2 kan anak kita punya style kan..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.