Khamis, 3 Januari 2013

Contoh design kad kahwin


Contoh design kad kahwin yang adik saya, Dian merangkap bakal pengantin buat....yang sebelah kiri muka depan kad yang sebelah kanan belakang kad.....

Nota kaki* Poning nak memikirkan bab bab nak tempah kad kahwin makcik sorang nih...

17 ulasan:

  1. pernah buat 4 kad jemputan...hehehe tp yg biasa2 jer

    BalasPadam
  2. pengantin mesti la nak yg terbaik :) ska tgk kad kawin skrg ni...mcm2 design..kreatif sgt!

    BalasPadam
  3. wahh 16 mac
    beday Akma , hehehe

    Tahniah.! Selamat pengantin baru utk adik :)

    BalasPadam
  4. kekakdang benda2 kecik mcm ni jadi remeh kan?

    BalasPadam
  5. macam sijil pulak ye. mcm2 sekarang ni.

    BalasPadam
  6. Uik, Unik...
    Siap tulis Sijil Penyertaan :)

    BalasPadam
  7. tak lama dah tu. Selamat Pengantin Baru buat adik Mimi.

    BalasPadam
  8. dia tahu kakak dia blh buat. kakak la yg pening kepala sudahnya. hehehe...

    BalasPadam
  9. This information is worth everyone's attention. When can I find out more?

    Also visit my web blog ... http://kadkahwinonline.com/pakej

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.