Choki choki - my feberet (^_^)


Feberet saya sejak di bangku sekolah rendah lagi tau....

22 comments:

  1. tp rasa sekaran cam x sesedap dulu..

    asya pon skarang..hari2 balik skool ajak papa dia beli choki2

    BalasPadam
  2. Faveret nieza jugak! Wajib ada dalam beg sekolah dulu..member2 dah tau nieza memang selalu ada gula2 cokkat..so diaorg akan geledah je bag nieza...nak buat camane..hantu cekelat...sampai skang..dlm peti wajib ada nips tak pon m&m..

    BalasPadam
  3. makanan ruji atas bas sekolah kalau masa balik sekolah dulu... ^_^

    BalasPadam
  4. hahaha
    peberet sy jugak..
    smbil makan biar tergantung.hehehe

    BalasPadam
  5. sme la..selalu jgk kena perli sbb mkn choki2 ni..cm bdak2 katanya..hihi

    BalasPadam
  6. feveret kite jugakkkk..makan ngan roti...sedapppp

    BalasPadam
  7. same laahh.. bile ada roti lagi sedap kan... buat can sandwich

    BalasPadam
  8. feveret kite gak ...dari dulu sampai sekarang ..yea yea ade geng :D

    BalasPadam
  9. sy selalu tumpang mkan dgn anak2 mkn choki choki ni..sedap..

    BalasPadam
  10. my feberett too..makan ngn roti pon best!

    BalasPadam
  11. choki-choki, dulu mase kecik2 makan dgn roti.. skang ni sekali hadap je sepeket tu habis akak settlekan hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.