Isnin, 7 Januari 2013

Auni budak shomel yang comot


Huhuhu…Saja bikin kawan kawan meleleh air liur tengok gambar aiskrim coklat nih..Aiskrim nih incik hubby beli semalam. Nih confirm lah si Aina yang mintak. Apa kena mengena ye aiskrim dengan Auni pulak kan?




Sebab tuh saya kata Auni comot. Gambar kat atas nih pun saya dah crop siap siap sebab amat seksa ooo….Walaupun pakai pampers tapi posisi dia duduk tuh sangat seksa…Tengoklah muka dia yang bersih terus jadi comot. Terpaksalah mandi kan dia lagi sekali. Incik hubby lah yang jadi mangsa kena mandikan Auni…

Auni nih kalau bagi makan aiskrim memang comot. Shomel dan comot macam meow meow lak..hahaha




48 ulasan:

  1. commotnya auni..janji dpt mkn aiskrim kn..comot pn ttp comel..:)

    BalasPadam
  2. uwaahh..dahlah lama tak makan eskrim..bagi tengok kitaorang pula huhu..

    comot-comot pun masih shomel juga si Auni..:)

    BalasPadam
  3. dah macam mandi aiskrim da si auni ni,hehehe..;p

    BalasPadam
  4. mkn aiskrim comot kat umah xpa.. jgn mkn kat luar, nanti kotor baju.. hihii

    BalasPadam
  5. ololo..comot nyer auni..anak2 cheqkaq pon cmni kalo time makan eskem..itu kalo boleh nk elak kan diorang mkn eskem kat luar..kt umah takper..

    BalasPadam
  6. alaaa kenapa makan aiskrim tak ajak Auntie sekali.. :( sedey lah...

    BalasPadam
  7. memang puas hati result semalam.. tak sia2 akak tunggu dari awal sampai akhir (^_~)

    BalasPadam
  8. ohhooiiii..nie btl2 mkn ice cream nie hehehehehe

    BalasPadam
  9. Hihi... siap ada misai bagai ye Auni. Tapi kalau jenis yg tahan makan tak selsema ok tak apa Mimie..

    BalasPadam
  10. aduhhh..aiskemmmm....

    uiii comotnyerrrrr dia...

    BalasPadam
  11. hohohoooo... somotnya auni! anak2 mmg suka makan eskrem sampai camtu kan.

    BalasPadam
  12. ni makan aiskrim ke mandi ni? hehehe.. comot tp comel. ;)

    BalasPadam
  13. auni shomot pon tetap shomel, cuba kalu emaknya yang shomot... cher bayangkan.. hehe

    BalasPadam
  14. salam... hamboiii..ni bukan makan ais krim, mandi dengan ais krim sekali. hehehehe.

    BalasPadam
  15. habis comot satu badan makan aiskrim..sedap sangat tu..

    BalasPadam
  16. Eloklah tak pakai baju klu tak satu hal plk nk mendobi kesan aiskrim tu..

    BalasPadam
  17. cm ni lah lau anak2 el mkn eskem kt umah sure tggl baju..lau x abis baju kotor jenuh naksental hehehe

    BalasPadam
  18. dia menikmati kesedapan makanannya.. haa..tu yg jadi lagu tu

    BalasPadam
  19. wow...sedapnye aiskrim coklat..dapat mlm2 nie mmg bez..pepepon auni tetap kiut tao..:)

    BalasPadam
  20. wow...sedapnye aiskrim coklat..dapat mlm2 nie mmg bez..pepepon auni tetap kiut tao..:)

    BalasPadam
  21. wow...sedapnye aiskrim coklat..dapat mlm2 nie mmg bez..pepepon auni tetap kiut tao..:)

    BalasPadam
  22. wow...sedapnye aiskrim coklat..dapat mlm2 nie mmg bez..pepepon auni tetap kiut tao..:)

    BalasPadam
  23. uihhh sakan dia makan eskrim hehehe....cekcinyee dia.bleh la kawan dengan firas. firas pun suka cekci cekcihihi

    BalasPadam
  24. kak mimi, ni mandi aiskrimmmmm dah namanyaaaaaaaaa :)

    BalasPadam
  25. haha..comot gila...habis satu badan pun mkn eskrem...

    BalasPadam
  26. ui...biar betul..ni comot tahap gaban dh ni..

    BalasPadam
  27. Ya Allah... da mandi aiskrim nie...hehehe

    BalasPadam
  28. aduhla comotnyer... satu bdn mkn aiskrim ek

    BalasPadam
  29. Ni makan eskrim ke mandi eskrim...hahaha

    BalasPadam
  30. aduyai... makan aiskrim smpai 1 badan.. tp yela.. lagi nmpak cute sgt2 walaupon comot

    BalasPadam
  31. masyaallah..
    terkeju, dah la mula2 sccroll nampak mata ja

    BalasPadam
  32. dah macam terapi aiskrim dah auni ni.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.