Ambilkan bulan---> Puisi atau lirik lagu?

Tadi saya post entry ambilkan bulan.....Ramai yang tanya sama ada tuh puisi atau lagu kan? So jawapan sebenarnya ialah.......


Dah dengarkan? So, lagu nih dinyanyikan semula Sheila On 7


22 comments:

  1. tak dapat nak dengar. internet slow :(

    BalasPadam
  2. tak pernah dengar lagu ni. comel jea suara tasya tu :)

    BalasPadam
  3. 1st time akak dengar lagu ni..
    bila dengar2 selalu.. best pulak lagu ni.. mcm nak lena je dengar hehe

    BalasPadam
  4. camno nak amik bulan? kait dengan galah ke?hehehe.....

    BalasPadam
  5. selalu keluar lagu ni kat hotfm..layann

    BalasPadam
  6. ooo..cam tu lagu nye yer..x penah dgr sblm ni...tp best gak muzik nyer..

    BalasPadam
  7. pernah denga sheila on 7 nyanyi ..oh teringat zaman mude mudi dulu :D

    BalasPadam
  8. selamat petang mimie...:)
    tak pernah dengaq pon lagu n....tapi naseb mimie habaq, leh la kita pakat2 denagq dan tau upanya ada lagu ni.kan kan

    BalasPadam
  9. lya just dgr y tasya nyanyi.. muzik dia best. suara pon sedap. budak lagi ke y nyanyi ni..

    BalasPadam
  10. tak dpt nk bukak lah video tuh, intenet nih lembs.... n akak tak penah lak dgr lagu tuh

    BalasPadam
  11. oooo...lagu SO7 rupe yer....tak pernah dgr kot...huhu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.