Aktiviti Aina dan Auni di hujung minggu



Ini lah aktiviti dua beradik nih hujung minggu di rumah. Asal celik mata aje suruh bukak cerita Upin dan Ipin kat lappy…Kadang kadang saya berebut rebut dengan dua orang budak kecik nih.

Dua beradik nih memang suka pakai pampers aje kat rumah…hehehe….Setiap minggu nih lah aktiviti diorang dan cara diorang berpakaian…Pampers semata mata...hahahaha...

22 comments:

  1. upin ipin n kanak2 xdpt dipisahkan :)

    BalasPadam
  2. samalah dengan anak2 saya....ujung minggu menghadap kartun jek...

    BalasPadam
  3. senang ummi dia takyah basuh baju ye hihi....

    BalasPadam
  4. lebih kurang zahrien lah dikk
    tapi zahrien suke tgk ultraman .. pagi2 bagun dah pandai onn channel ultraman .. huhu

    anak2 kan ;)

    BalasPadam
  5. anak-anak lynn pun lebih kurang juga...duk tengok upin dan ipin jer kerjanya...

    BalasPadam
  6. hahhaa.sunguh sungguh comel la diaorang dua n

    BalasPadam
  7. budak2 mcm ni selesa pakai pampers ja. kalai pakai baju suar nampak serabut.. hehe

    BalasPadam
  8. alisha pun ari2 upin ipin.. skrg ni pun tgh pasang upin ipin.. hihii

    BalasPadam
  9. pewwittt pewwittt cekcinyaaaa hehehe

    BalasPadam
  10. budak2 dgn upin ipin mmg kawan baik kan..

    BalasPadam
  11. jimat tenaga xbyk lah akak basuh baju heheee :D

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.