Rabu, 2 Januari 2013

Aina seronok main buih sabun, Auni lak takut!!!

Assalamualaikum...

Nih ragam anak anak saya semalam masa time mandi....Bukan main seronok Aina main buih sabun. Auni bantai menjerit siap angkat kaki bila saya nak masukkan dalam tab mandi. Sah penakut bona anak den nih hah...Nampak aje berani....


Nampak tak ada secoet kepala tuh? Tuh la kepala Auni...Dia tengok aje kakak dia main buih...


Hehehe...Gambar mandi nih agak seksa ye....

26 ulasan:

  1. mmg betul seronok aina main buih sabun tuh ye..auni nak join gak tuh sebenarnyee..sian tgk kakak mandi je...;)

    BalasPadam
  2. Seksa & comelll budak2 ni mandi..hehe.. anak sy pun suka sgt main buih...hihi:)

    BalasPadam
  3. comfirm adik x suka main kat pool kan...

    BalasPadam
  4. budak2 memang suke main air..cm anak2 cheqkaq gak..:P

    BalasPadam
  5. huhu...comel je main buih...alamak seksinya:)

    BalasPadam
  6. huhu...comel je main buih...alamak seksinya:)

    BalasPadam
  7. huhu...comel je main buih...alamak seksinya:)

    BalasPadam
  8. Walau adik-beradik tapi tetap tak sama perangai. Mandi tapi mesti dua-dua suka.

    BalasPadam
  9. kalau takut untung la. esok esok dia tak nak main dah..

    BalasPadam
  10. budak2 memang suker mandi aka main air kan :)

    BalasPadam
  11. uwahh, best men buih. kenapa auni takot ?

    BalasPadam
  12. adiknya tu kena ajak main sikit sikit..da biasa nanti ok la.. ada budak suka benda baru.. ada yg tak berani nak cuba..kena rajin encourage dia..

    BalasPadam
  13. amboiii..sronok yer main dlm air...

    BalasPadam
  14. sama gak ngan anak yati, tp selalunya malas nak layan diaorang mandi lama2 hihi...

    BalasPadam
  15. sukanya kakak main air... yg adik takut.... sama mcm anak2 munna

    BalasPadam
  16. kakak penyelemat..haha...main sabun ye kakak auna

    BalasPadam
  17. kalau anak-anak akak melompat dgr boleh main sabun. tp tak pernah bg pun. hahaha... setakat buat belon dgn sabun je blh la.

    BalasPadam
  18. uihh main sabun..ank2 buah sya sume takut pedih hehee :D

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.