Selasa, 18 Disember 2012

Teka teki 2

Assalamualaikum....

Nak uji minda kawan kawan pagi Selasa nih dengan teka teki. Saya dapat teka teki nih sebab kawan saya bagi semalam...memang jawapn teka teki dia bagi nih bikin hot saja...hahaha

Teka teki 1

Dalam kapal terbang ada seorang hamba Allah nih cabut tandas duduk dan campak tandas duduk tuh kat tingkap kapal terbang...Kenapa dia buat macam tuh?

Teka teki 2

Ada seekor lembu diikat dengan tali dekat sebatang pokok di tengah tengah padang. Tiba tiba lembu tuh mati. Macam mana lembu tuh boleh mati?

Amacam? Boleh jawab tak? Jawapan nati saya bagi pukul 1.00 petang nanti. Saja nak tau nak bagi kawan kawan uji minda. Teka teki 1 tuh saya dapat jawab tapi teka teki 2 tuh saya tak dapat jawab. Tapi bila kawan bagi jawapan teka teki tuh memang saya tak terfikir langsung.


14 ulasan:

  1. Lembu tu mati sebab terkena tandas duduk yang dicampak oleh hamba Allah tu.

    Yang pasal campak tandas duduk tu, sebab kapal terbang dia tu berat kot.

    Hahahaha, merepek je.

    BalasPadam
  2. adeh, bab teka teki ni mmg fail... erm, no 1 saya x tau.. no 2 dia kena panah petir kot..hehe

    BalasPadam
  3. 1 : dia buang tndas sbb tandas duduk tempat dia hehe

    2 : sbb lembu terjerut kot


    betul ke?

    BalasPadam
  4. alaaa..nak jawapan terus leh x?..hehee

    BalasPadam
  5. Ros try jawab ek..

    No 1 : Dia cabut, sebab dia nak duduk kat tempat tu ..

    No 2 : Lembu tu mati sebab terkena balingan tandas yang orang tadi tu baling dari kapal terbang tu..

    hihihi.. ye ke ek?.. hentam sajalah Labu :)

    BalasPadam
  6. jawapan kuar dh kan??trus tgk jwapan la..hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.