Isnin, 31 Disember 2012

28 ulasan:

  1. feberet anak-anak yati jugak!...
    kalau makan abis kaler oren semua jari2...

    BalasPadam
  2. bukan anak je suka, mak budak pun sukerrrrrr (^~^)

    BalasPadam
  3. dr kite kecik2 pun dh suke mkn... sedap berlemak cume tak blh mkn banyak2 hhheheh

    BalasPadam
  4. niesa lebih suka golden ring..rasa cheese dia lebih sedap..hehehe

    BalasPadam
  5. niesa lebih suka golden ring..rasa cheese dia lebih sedap..hehehe

    BalasPadam
  6. anak saya pon suka makan ni tapi memang comot habes lah....

    BalasPadam
  7. feveret nik ni.masa kecik2 dulu suka beli sampai skarang ..haha

    BalasPadam
  8. feveret kite..lagi suke super ring dr cheezel..hehe

    BalasPadam
  9. Suka jugak. Feberet mak ngan ank anak. Tp x leh mkn byk2 kan. Muakkk.

    BalasPadam
  10. ekekke akak pun suke ..
    rasanya ramai suke .. budak2 lagilah ekek .. sesekali layan .. perghh !
    sebungkus kecik x cukup !

    BalasPadam
  11. hehehe..besar tu..tp tk elok makan selalu tau

    BalasPadam
  12. nyam.. nyam..nyamm.. lepas nie nak beli lah.. terpengaruh dengan gambar akak.. ha..ha..ha..

    BalasPadam
  13. kalau nak balik kg..singgah kat stesen minyak..jajan ni yg akan jadi pilihan utk mengunyah dalam kete..

    BalasPadam
  14. wani klu nk mkn mmg kena sembunyi dr qalief la..klu x dia pn nk juga..mmg sedap super ring ni hehehe

    BalasPadam
  15. kecik2 dlu ske mkn ni yg kampit kecik tu :)

    BalasPadam
  16. Faveret sha jugak.Hehe.Tapi dah besar kurang makan.Mak pon x bg makan selalu.Pewarna dia kuat sgt.

    BalasPadam
  17. sedap tapi kaler dia tu mmg tak elok utk anak2 la.

    BalasPadam
  18. saye pon suka,,tp lau yg dulu punya lagi lemak2 gitu rasanya

    BalasPadam
  19. mak x bagi makan sebab terlalu banyak pewarna tiruan..huhu:)

    xp memang sedap..

    BalasPadam
  20. skua...super ring
    dari kecik-kecik dulu sampai la ni (",)

    BalasPadam
  21. dulu suka makan super ring..buh lima jari super ring..hahah..makan satu2 kan mimie kan

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.