Khamis, 27 Disember 2012

Speechless T_T

Semalam BW kejap...So jumpa entry yang buat saya speechless T_T...............Nak tahu apa benda?Skrol bawah laju laju.................

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


27 ulasan:

  1. boleh buat drama ni menggantikan adam hawa/hahahahha

    BalasPadam
  2. he..he....
    crita cinderela pon ada aron aziz (",)

    BalasPadam
  3. Minat sangat dengan Aaron "Cinderella" tu. Hahahahahaha. By the way, akak ditag :)

    http://rawkkstylo.blogspot.com/2012/12/kawaii-giveaway.html

    BalasPadam
  4. sy ada komen kat n3 nie, tp xleh nak publish komen nape ye kak?

    BalasPadam
  5. Aaron aziz pon masuk dlm cerita ni ? haha :)

    btw, secawan lumpur ??

    BalasPadam
  6. hahahaha kelako. abes semua pengaruh tv menular dlm pemikiran dia

    BalasPadam
  7. ok,sangat kelakar..tapi nape aaron aziz tetibe je muncul?nak speechless jugak la..;p

    BalasPadam
  8. hahaha.. lawakla cinderella ni. siap jumpa aaron aziz lagi. hikkk.. ;)

    BalasPadam
  9. Hehehe.Macam2 budak2 sekarang.Agaknya berapa tahunla pelajar yang tulis karangan ni.Peminat aaron azizla ni. :)

    BalasPadam
  10. hik...peminat tegar aoron aziz laa tuuu..haaahaaaa

    BalasPadam
  11. Hehehe tulah ada baca kat FB smlm... nie betul2 peminat Aaron Aziz nie..
    Saya pun minat dia juga :D

    BalasPadam
  12. hahahahahha

    sungguh lawak

    mesti peminat tegar abg aaron ni

    BalasPadam
  13. hahaha kelakar tol.. sape la buat karangan camni ni..mesti dia minat Aaron Aziz ni..

    BalasPadam
  14. mimie jumpe kat mane surat cinderella ni?hahahaha..kena kejutkan dia dari mimpi ni..parah parah..haha

    BalasPadam
  15. aduyai..mmg kelakar la.
    minat sgt ngan Aaron Aziz nampaknya ni..haha

    BalasPadam
  16. adehhh... tapi cantik tulisan org yg menulis ni.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.