Selasa, 18 Disember 2012

Sila tiru macam saya (^_^)


Walaupun tali pinggang keledar nih tak besar saya tetap nak pakai jugak untuk keselamatan saya. Sila tiru macam saya ye uncle uncle dan auntie auntie semua (^_^)

26 ulasan:

  1. aik...pasal pe tali pinggan tu lintas atas kepala...hihihi

    BalasPadam
  2. entah kenapa,
    auntie yang setua ini masih degil nak pakai tali pinggang keledar.

    haishhhhhhh

    BalasPadam
  3. bagusnya...diam jer dia.. idlan suka pakai tp x suka lama2..

    BalasPadam
  4. tp ima pun suka buat cm tuh suka letak seat belt tuh kat blkang rasa cm menggangu dduk tengah2 hehe

    BalasPadam
  5. hahahaha..adehhh..takpe bwah msih blh support. :)

    BalasPadam
  6. oloh, comelnyer.. hihi.. yg penting, keselamatan..

    BalasPadam
  7. kak pun pening juga bila nak pakaikan kat anak..terbelit2 sebab badan kecik, heee...

    BalasPadam
  8. hihihi qalief pn mcm ni jg kalu nek keta dgn wani hahaha

    BalasPadam
  9. Anak akk yg no 3 tu klw dok depan mmg kn pkai tali pinggang ni. Yang panjang silang ats pale tu akk tarik sangkut kat blkg..

    BalasPadam
  10. anak akak kejap je blh pakai. nnt dia org bising. lekat la. tercekik la.

    BalasPadam
  11. anak buah falsya pun suke wat gitu..hehe

    BalasPadam
  12. bagus la...kalau anak saya dah melupur buang , tak mau pakai

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.