Khamis, 27 Disember 2012

Siapa Zuhairah Mustafa Al-Husin?


Agak agak lah kan kawan kawan kenal tak siapa dia nih?

27 ulasan:

  1. pembaca berita tv 9 kot...mas check kt google td

    BalasPadam
  2. mimi, nti jaa klik2 iklan kt mimi plak k.. skrg pakai opis nyer tenet, dia block iklan2, xleh nk klik.. b.band ja dh blh guna, cuma blm ada masa nak online bl kt umah... thanks, nuff dh naik sikit..hehe..

    p.s: jgn publish k.. delete pun xpe..

    BalasPadam
  3. kak ina xkenal.. eh tapi kan, siap ada keyword caras lelaki orang lagi...

    BalasPadam
  4. cuba google..tgk..ape kaitan nama ni dgn blog.. try google web n image

    BalasPadam
  5. sape tu kak mimie...??mmg tak pernah dgr tu..ihihi

    BalasPadam
  6. ohhh...pembaca berita kat tv9... cantik orgnya!

    BalasPadam
  7. Zarina yang kontroversi tu pon ade. huhuhu.

    BalasPadam
  8. x kenal,
    kadang2 seronok tgk keyword yg orang cari di blog kita ni kan..

    BalasPadam
  9. pembaca berita tv9..kak intan mmg tgk berita kat tv9 je..simple dan padat..heheh

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.