Isnin, 3 Disember 2012

Sarapan pagi nih!!!

Assalamualaikum....


Sarapan saya pagi nih!!!!Nasi putih berlauk sambal ayam dan sayur kobis.....Sambal ayam memang terbaik...Bayangkan ye ayam tuh digoreng dengan tepung dulu..Ala ala macam ayam KFC tuh....Lepas tuh buat lak sambal...Perghhh memamng terbaik!!!!

28 ulasan:

  1. kak memg terbaiklah,hihih nasib baik bru pas lunch, lau tak terliur ni saye tgk,hehehe

    BalasPadam
  2. kak saja kan nak bagi terliur..huk..:) dapnya

    BalasPadam
  3. as salam

    wahh kenyang sampai lunch nih:)

    BalasPadam
  4. Kalau makan dgn nasi lemak pun sedap Mimie..

    BalasPadam
  5. kalo sy x cukop 1 ni..hihi..

    p/s : dear, bg sy la best, lawak gak citer tu..masing2 ada pandangan masing2 kan.. :)

    BalasPadam
  6. Salam mimie..humang aih..sodap nih…sambal ayam..memang kecur air liur..hehe..best movie life of pi tu..g la tngok kalau ada masa..hehehe…memang touching..kih kih..lain dr yang lain

    BalasPadam
  7. kalau hana.. bleh makan tengahari skali.

    BalasPadam
  8. ni bfast sekali gan lunch ye..
    hehe menu yg membangkitkan selera :)

    BalasPadam
  9. mkn nasi dh pagi2x :) mkn pnas2x tu sdap je kan kak mimie

    BalasPadam
  10. sedapnya! k.izan pun cadang nak buat sambal ayam utk dinner ni.

    BalasPadam
  11. wah dikkk
    pagi2 makan nasi nie ..
    yumx3 ! ;))

    BalasPadam
  12. dah lama kak ina berpantang dari mkn kobis..

    BalasPadam
  13. nasib baik dh mkn tme tgk entry akak ni...hehe

    BalasPadam
  14. pehh kak! makan macam ni pon sedap kan.. nak2 makan kat sabah ni...wuuuu

    BalasPadam
  15. tidak ada yg sedap melainkan sedap2 belaka. hehehe...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.