Ahad, 16 Disember 2012

Plants vs. Zombies - Aktiviti hari ini

Huhuhu...

Dari tadi asyik melayan main game plants vs zombies....Bergilir gilir dengan incik hubby....La nih incik hubby dan anak anak takde kat rumah, tinggal saya sorang aje. Diorang pergi Telok Kemang rumah mama saya nak ambik barang. Disebabkan kemalasan melanda diri saya dan kerajinan nak mengadap game plants vs zombies nih, maka saya tak nak ikut diorang....Saya bermaharajalela kat rumah nih...hahaha


Yang adventures dah tamat pun..Nih saya main yang survival....Bukan main payah nak bunuh zombies nih...Sakit jiwa...hahaha....

16 ulasan:

  1. mimie..haha..akak pon ada download free trial...best..akak suka game nih..memang susah..nak kena tanam pokok bunga matahari banyak2 juga..pastu pokok yg tembak2 tu ..

    BalasPadam
  2. hahaaa..shida mase mula2 main kak sabo jelahh geram xmo mati2 si zombi nih hehee...tp puas smpai habis dah level sya men smpai tas bumbung nuh...kalo de lg mmg nk main :)

    BalasPadam
  3. hahaaa..shida mase mula2 main kak sabo jelahh geram xmo mati2 si zombi nih hehee...tp puas smpai habis dah level sya men smpai tas bumbung nuh...kalo de lg mmg nk main :)

    BalasPadam
  4. game ni bila dah terjebak akan terus terjebak kan... :)

    BalasPadam
  5. wah syok la.. tp bila main mesti ketagih sudah...heee

    BalasPadam
  6. Hahaha..suka main zombie jugak. CiM dah lama tk layan. Geram je main game ni.

    BalasPadam
  7. hahaha, bestkan main nih, saya dah dapat piala emas, wakakaka *gelak bangga

    BalasPadam
  8. amboi..seronok main games sorang2 yea

    BalasPadam
  9. sama la cam en. abah n anak2, kalo dah mula mengadap game tu, sanggup bersengkang mata, geram akak tgk

    BalasPadam
  10. dulu pernah main tp geramlah bila asyik mati jer

    BalasPadam
  11. kihkih games ni kalau wani main mmg xblh berhenti haha

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.