Jumaat, 28 Disember 2012

29 ulasan:

  1. Planner ke ni?? sy tak beli lagi utk tahun 2013...;)

    BalasPadam
  2. Planner dah ada atas meja dah kena buat apa yg patut..

    BalasPadam
  3. mesti banyak perancangan 2013 kan...buku pun tebal kan?

    BalasPadam
  4. plan siap2 spaya masuk tahun 2013 tggal nk laksanakan je nnti =)

    BalasPadam
  5. akak xde future plan for 2013..
    sebab mmg xde pape nak di plan, melainkan plan2 wajib je hehe

    BalasPadam
  6. wah..bagusnya..bgus tau merancang dri skrg

    BalasPadam
  7. wah! ada diari lagi...banyak perancangan nie ya mimie..

    BalasPadam
  8. Hujung tahun ni, diary, planner dan calendar bertimbun atas meja..hujung tahun nanti, masih kosong jugak tak berisi ( kak le tu..)

    BalasPadam
  9. kalau rancang jarang mnjadi tp kalau tak pasti jadi...^^

    BalasPadam
  10. hujung tahun 2012 dah ada perancangan utk 2013,baguslah mcmtu...ieyda lak rancang lain, jadi lain lak...hahahhaaa

    BalasPadam
  11. lagi 3 hari saje mau tinggalkan 2012, mesti macam2 dah planning untuk 2013 kan..

    BalasPadam
  12. planner ni mmg benda penting utk saya. huhu..

    BalasPadam
  13. hurmm dah ada diary nie kena lah rancang dgn lebih teliti ;)

    BalasPadam
  14. salam mimie..lama x jengah sini..huhu/rancangan 2013 ye..hehhe

    BalasPadam
  15. wah..kina belum beli lagi buku diary 2013..:)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.