Sabtu, 22 Disember 2012

Lawak cikgu dan murid

"Cikgu : Cikgu nak tanya ibu2 kamu kerja apa...
Apa kerja ibu kamu Amin?

Amin : Keje Lawyer

Cikgu : Wah bagus ye, kamu pulak Hassan?

Hassan : Tak bekerja, surirumah je

Cikgu : Bagus jugak tu, rajin ibu kamu. .kamu pulak Abu?

Abu : Ibu saye kat hospital (Menangis Teresak-esak)

Cikgu : Oh maafkan cikgu, cikgu x sengaja..ibu kamu sakit apa ya?

Abu : Ibu saya keje Nurse la wakakaka cikgu kne game ..... *1 kelas ketawa*

Cikgu : Makan tapak kasut jugak kang Abu ni"

20 ulasan:

  1. huhuhu... bengang jugak kalau terkena macam tu.

    BalasPadam
  2. budak sekarang ni memang loyar mimie. ada saja jawapan untuk sebarang pertanyaan..dan ada saja pertanyaan untuk setiap yang berlaku disekeliling.

    BalasPadam
  3. salam pink ummi...
    nice hehehehhehehehehheheheh

    TiranaAduka datang melawat di hari minggu...


    pekabar..?

    BalasPadam
  4. MCM2 KARENAH ANAK MURID SEKARANG KAN..HIHI

    BalasPadam
  5. hahah... tak baik pekenakan cikgu dia...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.