Selasa, 18 Disember 2012

Lama dan baru


Hahaha...Saya nak gelak guling guling tengok gambar saya kat ic baru tuh....Jauh beza dengan gambar yang lama....Padahal dua dua gambar tuh saya tak mekap langsung....Kerana flash kamera kah???

Nota kaki*Officemate saya cakap muka saya kat ic baru tuh macam Indian...

19 ulasan:

  1. sama la anum pun gelak tgk ic baru anum
    x suka gambar baru

    BalasPadam
  2. salam,nak tanye boleh?hehe klu nk buat ic baru kene bayaran x?berapa eh klu kene?

    BalasPadam
  3. kenapa macam bukan orang yg sama jer?hehe

    BalasPadam
  4. hehehe..mesti dia x bis setting kamera tu...hikhikhik...

    BalasPadam
  5. bawah terang betul..nape ye atas mcm kamera takder flash..

    BalasPadam
  6. nik baru gak tukar ic . yang baru nampak cam indon..haha

    BalasPadam
  7. masa akak buat IC, org yg amk pictu siap tny puas hati tak dgn pic, ke nk tukar lain. hah, kt tmpt lain ada? hehehe...

    BalasPadam
  8. falsya xtukar lagi ic br..sbb kes malas nak beratur..hehe

    BalasPadam
  9. sama la kak intan ...kak intan pon gelak guling2 tgk ic kak intan...

    BalasPadam
  10. aritu nk bt tp tak jd sbb kna 2 mngu bru siap..mlas lah...

    BalasPadam
  11. x berkesempatan lg mau buat ic baru, padahal opis dekat je dgn JPN Putrajaya ni...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.