Rabu, 12 Disember 2012

Kembar ke?

Assalamualaikum....

Kembar ke dua beradik nih? Orang selalu konpius kalau nampak diorang kat luar...Mesti ada yang tanya diorang kembar ke?

Sekali pandang namapak macam kembar, dua kali pandang baru nampak tak kembar...hehehehe


20 ulasan:

  1. haah mcm kembar kak, lagi2 kalau kai baju same,,yg penting due2 pon comel,hehehe

    BalasPadam
  2. A'a la sekali pandang mcm kembar..

    ~ psst : GA di blog nieza ^-~

    BalasPadam
  3. mmg nampak mcm kembar pun. nak2 kalau pakai baju sama. comel sungguh la :)

    BalasPadam
  4. pwatakan diorg kot y nmpk cmtuh.sy pon nmpk cm twin ja

    BalasPadam
  5. Msti beza sthn jep. Sweet sgt adik kakak ni

    BalasPadam
  6. comeynye 2 beradik ni..

    bila dipakaikan baju yg sedondon n gaya yg sama mmg nmpk mcm kembar..

    BalasPadam
  7. he..he..
    saya pon selalu dapat soalan yang sama, sebab kakak & adik nak sama besar. jarak depa pon cuma stahun ja

    BalasPadam
  8. Comelnye.Memang sekali pandang nampak macam kembar kak. :)

    BalasPadam
  9. comel jea
    kalau nik pun akan ingat kembar :)

    BalasPadam
  10. sama je jugak macm anak akak yg dua org tu. mesti org tny kembar ke. pakai baju tak sama pun org tny. pakai sama lg la.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.