Selasa, 18 Disember 2012

Jawapan teka teki 2

Jawapan kepada teka teki saya pagi tadi....Sebelum tuh saya tempek lagi semula teka teki yang saya bagi...

Teka teki 1

Dalam kapal terbang ada seorang hamba Allah nih cabut tandas duduk dan campak tandas duduk tuh kat tingkap kapal terbang...Kenapa dia buat macam tuh?

Teka teki 2

Ada seekor lembu diikat dengan tali dekat sebatang pokok di tengah tengah padang. Tiba tiba lembu tuh mati. Macam mana lembu tuh boleh mati?

Jawapannya ialah :

Teka teki 1

Sebab hamba ALLAH tuh ORANG GILA....hahaha (nih jawapan officemate saya bagi...Dia cakap mana ada orang normal nak buat kerja cabut toilet)

Teka teki 2

Lembu tuh mati sebab kepala dia kena tandas duduk yang orang gila tuh campak...(sakit jiwa saya bila dengar jawapan officemate saya...)

Haaaa...agak agakkan siapa yang jawab betul? Sila angkat mouse...hehehe





16 ulasan:

  1. HAHA jauh jer jwpn yang ima bg merepekkkkk hehe

    BalasPadam
  2. hahahaa sabo jelahh. tp sy tlepas teka2 nih.huhu

    BalasPadam
  3. hahaha sakit jiwa jugak baca jawapan tu..hee

    BalasPadam
  4. alamak terlepas sudah..tahniah sape yg teka betui :)

    BalasPadam
  5. hahaha.. jawapan no 2 Ros betul, yang no 1 salah.. tak terfikir pulak tadi.. muahahha..

    p/s : oo samalah kita ye kak :)

    BalasPadam
  6. tak bole bla jawapan teka teki no. 2 tuh..hehe

    BalasPadam
  7. hihii ada sangkut paut jwpn teka teki tu yer :-)

    BalasPadam
  8. ni mmg lawak utk waktu ptg yg menganutk ni....

    BalasPadam
  9. hahahha..ssh sangat soklan tuu berat nak angkat mause

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.