Isnin, 31 Disember 2012

Insang Pari



Nampak tak jahitan insang pari tuh? Siapa nampak angkat mouse...hehehehe

32 ulasan:

  1. Nmpk x sya angkat mouse nie..tggi lagi nie ha smpai lenguh tgn hihihi..
    oo ni nama dia insang pari ya...xtau pun.. :P

    BalasPadam
  2. ooo..biasa dengar nm jahitan ni tp tak pasan bentuk dia...sbb ada mata lalat, karipap..tk pandai sgt bab2 ni :)

    BalasPadam
  3. nampak ngn jelas n terang, cume lupe nama dia hehehe...

    BalasPadam
  4. Nampak..nampak, pandai Mimie menjahit, ummi tak ada bakat dalam jahit menjahit ni Mimie.

    BalasPadam
  5. alamak akak x gune mouse la skang ni.. angkat lappy boleh tak ?? hehe

    BalasPadam
  6. tak berapa nampak sgt jahitannya..akak ni rabun kut hehe

    BalasPadam
  7. Hi Mimie, saya ta'nampak....
    Wishing you and family a very happy new year, and keep a song in your heart.
    Lee.

    BalasPadam
  8. Kak pun bute bab jahit menjahit ni, maklumlah cuma pandai jahit butang ...heee

    BalasPadam
  9. saye dh angkat mouse paling tggi ni,heheh suke jahitan tu,cntik n kemas=)

    BalasPadam
  10. Kagum dgn nama dia...hehehe...xpernah tau plk...mklumla,xpndai mnjahit...

    BalasPadam
  11. sangat gelap tapi leh la nampak.. hihi.. :3

    BalasPadam
  12. nampak la juga..wani xpandai bab2 jahit ni hihihihi

    BalasPadam
  13. nampakkkkk, siap angkat laptop lagi ni haaa sebab tak der mouse hehehe

    BalasPadam
  14. xnampak.. hehe sama warna.. hana reti jahit insang pari masa sek dulu. sekarang dah xingat cmna.huhu

    BalasPadam
  15. pnh belajar jahitan ni subjek KH masa form 3 dulu... hehe...

    happy new year

    BalasPadam
  16. saya tgh angkat mouse. hehe. btw selamat tahun baru 2013 :)

    BalasPadam
  17. dlu2 masa sekolah ingt skrg dh lpa..hihi

    BalasPadam
  18. oo namenye insang pari ...selalu jahit gitu, tapi tak tau hape ke name nye plak ..hihi

    BalasPadam
  19. huhu..kurang jelas..xp kina selalu guna jahitan nyh..::)

    BalasPadam
  20. Bukan tu jer..sekarang ada plak bisness side income dari tunetalk toneexcel...Anda pakai handphone?
    Ingin saya tunjukkan satu teknik bagaimana dengan handphone,
    anda boleh mendapat duit poket yang banyak tiap-tiap bulan?
    http://toneexcel.biz/?id=127611

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.