Khamis, 20 Disember 2012

Hancur luluh hati saya

Ada sesiapa yang baca berita pagi nih...Saya beli Metro pagi tadi...Hancur luluh saya baca berita sedih nih...Diseret 10km oleh kenderaan berat...Ya ALLAH..Saya tak dapat bayangkan macam mana.....T_T


18 ulasan:

  1. aduhai! tak dapat nak bayangkan kalu jadi kat anak kita..

    BalasPadam
  2. ya ALLAH..kesiannye...speechless..sedih..

    BalasPadam
  3. ya allahhhhhhhhh ngerinya
    sedihnyaaaaaaaaaa dikk
    akak x baca lahhhhhhhhhhh
    huhhuhu

    pernah tgk pic org dewasa kena seret macam nie .. punn dah ngeri
    inikan anak kecil

    x per dikk , itu hanya jasad .. rohnya sudah pun naik tatkala dia tercampak keluar tuu ..
    naik terus ke jannah ! ... aminnn

    BalasPadam
  4. astaga,,skurang2nya dia dah dijnjikan syurga..amin..

    BalasPadam
  5. Ya Allah..sedihnyer kak...tak sanggup nk baca berita ni

    BalasPadam
  6. Pilu kalau baca berita macam ni..mak bapak diorg mane?

    Ni ngeri taknak kasi anak-anak main kat luar

    BalasPadam
  7. Tak sanggup nak baca. Macam mana boleh tercampak. Satu mb sbb suratan. Yg kedua mb jugak kecuaian ibu bapa. Nauzubillahiminzalik. Apa apa pun anak kecil ini tempatnya disyurga.

    BalasPadam
  8. lynn pn baca...sayu sgt...bca kt metro, xpuas baca kt brita hrian plak, pstu kosmo...mmg xdpat byg mcm mana keadaan arwah....huhu...jauh gk tu tseret 10km..huhu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.