Isnin, 17 Disember 2012

Drama TV3 malam tadi - Perempuan Itu Ibuku

Malam tadi siapa tengok drama TV 3....Yang menampilkan lakonan Sherlie Merlis, Izreen Azminda, Zamarul Hisham dan Shukri Yahaya.

Saya cari kat google nak tempek gambar drama tuh kat enrty nih tapi takde pulak.....Cerita nih boleh tahan jugak sedih lahkan...

Drama itu mengisahkan tentang seorang anak, Azri yang mencari ibunya yang lama terpisah lakonan Sherlie Merlis. Sherlie Merlis memegang watak sebagai ibu ayam di mana sebelum nih dia dipaksa menjadi pelacur oleh Johan (Zamarul Hisham) untuk membayar hutang suaminya.

Dengan hasil duit pendapatan tuh, dia dapat menampung perbelanjaan anaknya sehingga berjaya melanjutkan pelajaran di mesir dan bergelar ustaz...

Cerita nih memang best. Pencarian aAzri memang berbaloi sebab dia dapat jumpa mak dia tapi pengakhiran cerita nih memang sedih sebab mak dia meninggal kat pangkuannya.


15 ulasan:

  1. tak sempat nk tgk...tp jap lg sy akan zass..cri kat internet

    BalasPadam
  2. sempat tgk kejap jer.. pastu dh tgk citer korea kt tv9..hehe..

    BalasPadam
  3. macam, mesti kena tengok dekat tonton.com.my nih. hihi

    BalasPadam
  4. macam, mesti kena tengok dekat tonton.com.my nih. hihi

    BalasPadam
  5. xtgk pun. payah btl bila hubby xsuka layan drama melayu gini

    BalasPadam
  6. tak sempat gak nak tgk. mesti sedih giler citer ni.

    BalasPadam
  7. tengok gak tapi tak abis...hihi... tp citer dia mang besh la

    BalasPadam
  8. tak sempat tengok..lepas susukan baby terus saja tidur

    BalasPadam
  9. mesti sedih gila kan. tak ada mak lagi la terasa.

    BalasPadam
  10. mcm tgk...tp mcm lupe...kompius..hihihi

    BalasPadam
  11. ssh nak tgk tv sekarang ni,..mia asyik nk tgk katun jer

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.