Rabu, 26 Disember 2012

B.O.S.A.N

Kelmarin ku lihat kau berenang gaya kuak dada
Kau berjalan megah sungguh sasa
Perasaan kau superman

Semalam ku dengar kau bercakap kosong tak
Berakhir
Kau memaki hamun orang lain
Perasaan kau superstar

Tak sangka hanya sekelip mata ku jadi begini
Aku..

Bo bo bo bo bosan
Aku Bosan
Dengan bla bla bla
Mulut mu
Cukup malas aku
Dengar alasan mu
Kerna aku terlampau
Bo bo bo bo bosan

Mengapa agaknya ku menganggap
Kau berlagak kaya
Pakaian tak pernah bergaya
Namun ku tak percaya

Ataupun aku yang selalu suka
Bertukar angin
Bersifat tak pernah puas hati
Tak mungkin dan tak mungkin

Aku bosan
Dengan wa wa wa wa wa
Mengada
Aku tak peduli
Biar kau dibuli
Kerna aku tak tahan
Bo bo bo bo bosan

Bosan dengan perwatakan mu ini
Bukan dengan fizikaliti
Kau ingat aku salah
Tapi aku….
Selalu mengalah
Dengan kamu…

Paling aku benci
Bila tawar hati
Jangan buat aku bo bo bo bosan

20 ulasan:

  1. Adekah lirik lagu?pantun?puisi? untuk melepaskan tensen...hehe

    BalasPadam
  2. Kadang2 BOSAN itu sllu dtg..huhu..
    TQ follow sy..sy follow sini jg #1148.. salam kenal...:)

    BalasPadam
  3. alamak bosan..jom singgah blog js...hihi

    BalasPadam
  4. Lagu ke ni kak?

    Macam perasan terbiasa dengan liriknya..

    BalasPadam
  5. Cm lirik lagu stacy jew kak
    Mas pon bosan gak ni...hihibi

    BalasPadam
  6. akakakaa..sorang lagi bosan..akak hari apa ntah pon bosan jugeekk..keh keh..kelaka la mimie ni

    BalasPadam
  7. lagu ek??hehee patut ujan da yg duk pgil..hahaa..gurau sja jgn marah ek. nt kena jual

    BalasPadam
  8. hahahaha... nie mesti lagu mas idayu di ubah lirik nie :P

    BalasPadam
  9. kak memang lama tak ikuti perkembangan lagu semasa. tak tau lak ada lagu bosan,heee

    BalasPadam
  10. mcm dah BOSAN sgt je sampai nyanyi2 lagu nih.. ke tuju kt seseorg? hehe.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.