Ahad, 23 Disember 2012

Berus gigi baru Aina dan Auni

Semalam saya,incik hubby, anak anak, adik no.2 (Dian) dan tunag dia jalan jalan kat Senawang nak cari butik pengantin....(Nanti saya update entry lain pasal nih)

Lepas pergi butik, kitorang pergi Giant Senawang shopping barang. Memang nak beli berus gigi baru Aina dan Auni sebab berus gigi sebelum nih masih elok dah hilang. Hilang kat lubang tandas bilik mandi. Si kakak dan adik pergi bagi lubang tandas tuh makan berus gigi diorang...


Kaler pink Aina punya kaler biru Auni punya..Nih kalau hilang lagi tak tahulah nak cakap apa....Duit habis beli berus budak budak nih jelah...T_T

10 ulasan:

  1. alololo..comeinya..gigi kiut2 nyer auna auni..hehe..nanti auntie intan adiahkan sepasang yer..hehe..

    * mimie nak boleh ..nanti kak intan kasi diskaun cikit

    BalasPadam
  2. comey.. tiap2 jam nak berus gigi.hehe

    BalasPadam
  3. comel sangat berus gigi tu! pink n biru... ada panda plak tu.

    BalasPadam
  4. anak saya yang kakak tu ada 3 berus gigi, patern ni pon ada. setiap kali pi shopping nampak ja berus gigi mesti nk bli. smpai tal leh pi bhagian berus gigi..he..he...
    takut dia nak bli

    BalasPadam
  5. comel. berus gigi byk kali sehari la nnt ni sebab comel sgt..hee

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.