Khamis, 27 Disember 2012

Alhamdulillah rezeki (^_^)

Sekian lama tak menceburkan diri dalam CGL nih, tetiba aje tangan nih menggatal nak join GA yang Anje a.k.a Mummy Balqis anjurkan...Tuh pun join kategori senang aje pun...Punya pemalas kan...hahahaha...Tapi saya tak mengharapkan pun menang apa apa...Just nak suka suka aje...Sekali tadi pergi blog Anje a.k.a Mummy Balqis saja nak tengok entry nama pemenang GA tuh..Tup tup tup saya tengok nama saya ada terselit sebagai salah seorang pemenang saguhati. Alhamdulillah, ada jugak kan....Rasa nak ulang aje zaman kegemilangan saya dulu...hahahaha...


Walaupun baucer RM5 tuh dah sangat berharga bagi saya tau. Beli buku dapat diskaun RM5....kan kan kan...

Nota kaki* Tak ingat lah nih kemenangan ke berapa....Nampak sangat dah lama tak join
CGL..huhuhu

21 ulasan:

  1. tahniah mimie... masih rajin join cgl cam dedulu...

    BalasPadam
  2. tahniah pink ummi..
    betul tu walaupun baucer rm5 tapi berharga juga

    BalasPadam
  3. tahniah.. kak ina pun mls dah join CGL... kalau dulu, pantang ada nampak GA, terus join.. hihii

    BalasPadam
  4. wahhh tahniah kak mimi..bertuah hehee :D

    BalasPadam
  5. ok la tu..jimat jgk tu...mula2x saguhati..nnt ad lg join lg mgkn nek plak.. :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.