Khamis, 13 Disember 2012

Aina dan Auni kat pejabat saya (^_^)

Assalamualaikum....

Sorry lambat bersiaran hari nih sebab ada kursus kat tempat kerja saya. Saya dan kawan kawan yang lain jadi urusetia.....Yang nih dah rileks, boleh lari kejap naik office....

Hari nih Aina dan Auni ikut saya pergi office sebab pengasuh cuti cuti Malaysia hari nih dan esok...So, dua hari jugak lah saya bawak diorang datang office....



Tengoklah, diorang siap main tolak tolak lagi....Huhuhu.....

18 ulasan:

  1. Budak2 ni cukup suka ikut Mak atau ayah p kerja kan? Mcm2 depa boleh main..hee

    BalasPadam
  2. susah gak kan klau anta kt BS. kdg2 diorg tetiba je nak cuti. huhuhu

    BalasPadam
  3. mesti meriah kan kt tmpt keje bila bwa ank2 kn... :)

    BalasPadam
  4. kalau HaikalAYu ikut mmg MV tak dpt buat keja lah jawabnya

    BalasPadam
  5. kalau HaikalAYu ikut mmg MV tak dpt buat keja lah jawabnya

    BalasPadam
  6. waa..seronok la diorang ye..peluang tu.. ^__^

    BalasPadam
  7. wah mmg happy la dorang dpt ikut akak g opis tu eheee

    BalasPadam
  8. seronok la diorg dpt lepak kt opis.. bos x kisah ker? ada setgh bos kisah...

    BalasPadam
  9. munna pun selalu bawa anak ke office klu takde org yg mengasuh.....

    BalasPadam
  10. amboi..bkn main lagi posing tuh..hehehe

    BalasPadam
  11. mesti excited ikut ummi pergi opis kan kan kan

    BalasPadam
  12. tak apa la. asal jgnbuat opis mcm rumah sendiri dah la.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.