Rabu, 12 Disember 2012

12.12.12

Pukul 12.12pm dah pun berlalu 6 minit yang lepas. Masa taip entry nih dah pukul 12.18pm.....Motip taip entry nih???Hahahaha...Saja je...

Sebenarnya kan disebabkan tarikh nih tarikh yang istimewa saya pun nak buat something yang istimewa hari nih....Tapi mampukah saya? InsyaALLAH boleh kot...

Hari nih saya nak cabar diri saya buat 12 entry untuk hari nih aje...Boleh ke tak ye.....InsyaALLAH kot boleh...So, setakat nih saya dah ada 2 entry (termasuk entry nih lah) yang di publish...Maknanya tinggal 10 lagi entry...Chaiyok chaiyok....

Nota kaki* Saya suka cabar diri buat something yang mungkin mustahil utnuk dilakukan. Tapi bagi saya takde yang mustahil....

14 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.