Rabu, 26 Disember 2012

100 sudah!!!

Huhuhu...Diam tak diam saya update entry dalam blog, akhirnya dah cecah 100 entry pun...Sebelum nih memang tak sampai 100 pun dalam sebulan....Macam mimpi aje....Apa apa pun bersyukur lah kan...


Nota kaki* Macam macam saya tengah fikir pasal blog nih.....

22 ulasan:

  1. tahniah target akak dah cecah ye....hihihiiii

    BalasPadam
  2. Mimi..tahniahhhh! hehehe..mcm x cayer je kan..tapi sedar x sedar duk update sampai 100 entry dah...

    BalasPadam
  3. wowwww!!!! tahniah mimie. banyak tu mampu update 100 entry sebulan... ehh... boleh lebih lagi kan sbb baru 26hb ni...

    izan paling byk pun sblm 60 aje.

    BalasPadam
  4. wow!!100
    banyak gile
    sy nk cecah 30 pun payah...kiki

    BalasPadam
  5. wwooowwiieeeee..byknye 100 entry sebln...

    BalasPadam
  6. Wowww!! dalam 1 bulan cecah 100+ entry..
    Cayalah kak :D

    BalasPadam
  7. mimie dh berjaya utk buat byk entry dlm sehari... lps ni @ thn dpn usaha lg moga mimie akn dpt lbh byk readers @ pengkomen setiap entry... moga blog mimie makin maju... good job !! :)

    BalasPadam
  8. terbaiklah kak mimi..shida xpenah merasa lg tau update sbln smpai 100 entri fuhh~!

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.