Scotts Emulsion?? Orang lain dah lama beli saya baru nak beli...hehehe

ENTRY AUTO PUBLISH

Assalamualaikum....

Sebelum nih saya dah dengar orang cakap bagi anak Scotts Emulsion nih memang elok sebab sitem ketahanan tubuh diorang akan kuat. Yang paling penting diorang susah nak dapat penyakit macam batuk dan selsema.

Hari Selasa lepas, saya belikan Scotts Emulsion perisa oren untuk Aina dan Auni. Terus beli botol besar. Lagipun tengah offer kan, grab lah satu cepat cepat. Alhamdulillah sejak amalkan Scotts Emulsion Aina dan Auni semakin cergas. batuk dan selsema pun dah semakin kurang. Bukanlah nak menidakkan kehebatan ubat-ubatan hospital atau klinik nih tapi saya kalau boleh tak nak amalkan sangat pengambilan ubat ubatan nih untuk anak anak....Lagipun mengikut testimoni kawan kawan dan saudara mara saya dan suami, memang diorang cakap kalau kita bagi anak anak kecik makan Scotts Emulsion nih payah nak sakit.


Scotts Emulsion 400ml untuk RM 10.90. InsyaALLAH saya akan berterusan beli Scotss Emulsion nih untuk Aina dan Auni. Ibu mana tak nak tengok anak anak dia sihat dan cergas kan....Disebabkan Auni paling senang dapat batuk dan selsema saya kena fikir inisiatif lain untuk cegah semua tuh. Jadi, buat masa nih saya rasa pilihan nih yang tepat. 

10 comments:

  1. semoga auni dengan aina sentiasa sihat dan cergas..:)

    BalasPadam
  2. Anak kakak dulu minum yg ini tapi sekarang dia dah jelak kakak ganti yg jelly macam gula-gula tu tapi perisa blackberry.

    Bagus ambil ini utk tidak mudah kena selsema tau..

    BalasPadam
  3. ermm...tak penah try lagi tuk anak2 la, klu hasilnya ok, nak try jugak lah...

    BalasPadam
  4. lbh bek mnjegah dr merawat...lgkh berjg2x.dpt jgk elak dan kuatkan antibodi :)

    BalasPadam
  5. baguslah kalau mereka nk makan..mia ssh nak telan..sudahnya mama dia yg habiskan

    BalasPadam
  6. memang betul pu...kalau amal...insya allah anak susah nak demam...

    BalasPadam
  7. anak2 mkn botol pertama je. masuk botol kedua dah tak nak.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.