Santai : Gurauan Suami Isteri

‎~ Isteri : Ape yang abg fikirkan tentang sy erk?
Suami : Awak abcdefghijk..
Isteri : Ape dia tu??
Suami : Adorable, beautiful, cute, delightful, elegant, foxy, gorgeous & hot..
Isteri : IJK?

Suami : I'm just kidding.. Hahaha
Isteri : Abang ni kan.. Hish.. Lmn..
Suami : LMN? Eh, apa tuh?
Isteri : Lempang muka nak?? -.-''
Suami : hahahah.. Tak nak!!!!!! xD

* Pengajaran : Adakalanya gurauan dalam rumahtangga itu lebih membuahkan kemesraan antara suami isteri.. Namun berpada2 la dalam bergurau dan sebaik2nya segeralah memohon kemaafan kepada suami, takut2 gurauan itu mengguris hati suami tanpa kita sedari..

16 comments:

  1. he..he...
    la ni ramai sangat org guna perkataan singkat. kekadang sampai ada yang tersalah tafsir (",)

    BalasPadam
  2. Hihi... LMN tu yg bahaya. Jgn buat betul-betul tau:)

    BalasPadam
  3. bese nye sang suami yg mnguris perasaan dya kak ummi..kdg2 nangis2 kuat dlm blik air..iyer lah baru kawin kn ^^.. mcm2 paten kuo..

    BalasPadam
  4. ye...setuju sgt, disamping tu bley manja2 sket kan???hihi

    BalasPadam
  5. Betol betol, gurau senda tu mengeratkan lagi hubungan ;)

    BalasPadam
  6. a'aa betoi tu... gurauan mampu tambahkan kemesraan suami is3 tp mmg kne berpada2 kan..

    BalasPadam
  7. done digi n microsft n mmu n baskin robbins

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.