Santai : Garangnya isteri

suami : ayang, abang nak kahwin lagi boleh?
isteri : boleh,tapi syaratnya kena belajar grammar english dulu
suami : err...aaaa, ok.
isteri : satu tu "singular" dua atau lebih " plural",kan?
suami : betul...
isteri : one car sebagai singular

, two cars pula sebagai plural.Apa bezanya?
suami : ohhh...tambah huruf "s" utk yg plural tu kan?
isteri : betul tu..sama juga la untuk abang.
suami : macam mana pula boleh sama?
isteri : satu isteri abang mampu, jika dua isteri dah jadi plural, maka abang MAMPUS ,tambah "s" je, kan.

11 comments:

  1. heheee..saya pn ade tbca dekat FB kih2..pndai bini dia jerat sisuami ^_^

    BalasPadam
  2. Hello PinkUmmi, I love your this lively sense of humour.
    Ha ha ha....thats a good one too.
    You have a great week and keep a song in your heart.
    Lee.

    BalasPadam
  3. hehhehe.. maknenye tak boleh la tu kan..

    BalasPadam
  4. hahahaha..haah la..tak perasan la...bgus2x..slmt sedar suami yer.. ^___^

    BalasPadam
  5. hahhahhahah gelak kak ina baca dialog ni.. hihi

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.