Khairul Fahmi Che Mat umum tarikh nikah 21 November ini



KUALA LUMPUR – Biarpun sibuk dengan persiapan perlawanan menentang Singapura pada 25 November ini untuk Piala AFF Suzuki 2012, penjaga gol kebangsaan, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex, 23, masih berupaya untuk mencuri masa bagi mengumumkan tarikh pernikahannya yang sah pada Rabu, 21 November 2012.

Pengumuman rasmi itu bakal dibuat oleh Apex sendiri di sidang media perkahwinan Apex dan Leuniey yang bakal di adakan di Hotel The Royale Bintang, Damansara yang merupakan penaja lokasi perkahwinan Apex.

Pada sidang media tersebut, Apex juga bakal mengumumkan pihak yang terlibat pada majlis bersejarahnya itu nanti.

“Insya-Allah, saya akan meluangkan masa seketika pada Rabu ini untuk mengumumkan tarikh perkahwinan saya. Saya juga akan cuba menjawab persoalan berkaitan majlis penting ini.


Pasangan yang sama cantik sama padan. Semoga hubungan mereka kekal hingga ke akhir hayat....Tak mau dah dengar kontrovers bagai lepas nih ye Apex....

19 comments:

  1. akhirnya..mudah2an xde la kontroversi psl en apek kite nie lagi..;)

    BalasPadam
  2. memang betul2 perempuan ni.. dulu punya la menafikan.. haha takpe lah asalkan die bahagia..

    BalasPadam
  3. Esoklah ye... kira cepat jugalah Apek dapat calon selepas kesnya dulu.

    BalasPadam
  4. bagus la tu. hope cepatkan la tarikhnya yea :)

    BalasPadam
  5. moga mereka bahagia... dh dekatlah nak kawen yer..

    BalasPadam
  6. kawen la Apek...hihihi..smga bahagia dgn pilihan hati :)

    BalasPadam
  7. stuju dgn akak..xmau dah dgn kontrovsi apex lg huwaa...

    BalasPadam
  8. kawen lagi senang kan dr ke hulur ke hilir=)lagipun launey mmg cumil sangat rugi takk sambar..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.