Hasil kreatif Auni yang shomel (^_^)

Nih lah hasil seni kreatif anak kedua saya, Auni....Dulu saya pernah cerita pasal Aina conteng dinding ruang tamu rumah kan. Kali nih Auni punya kerja lak. Dia conteng kat dinding bilik tidur....Bila saya pangill "Auni!" terus dia berhenti conteng lepas tuh cepat cepat sorokkan pensil kaler bawah bantal sambil ketawa....Geram aje tengok budak kecik nih tau....


Lukisan seni yang Auni buat atas kepala katil ye....Macam macam kaler ada...Dah puas conteng kat kertas, dinding lak jadi mangsa...



Yang nih pulak dinding tepi katil....Huhuhu...sabar ajelah tengok perangai Auni menconteng dinding. penyudahnya saya sorok pensil kaler sebab tak nak dinding lain ajdi mangsa Auni....

15 comments:

  1. hihii... mcm alisha gak... sk conteng dinding... adehhh

    BalasPadam
  2. HAHAHA..SABAR AJERLAH..ANAK2 BUI PUN SAMA

    BalasPadam
  3. mmg kreatif..hehee..jenuh nk mgelap dinding tu hehee ^_^

    BalasPadam
  4. toksah kata anak PU je...anak yati pun camtu gak...pantang lepa sket...

    BalasPadam
  5. kena bagi paper la tuk dia conteng. kalau tak abis la dinding nnt tu..hehe

    BalasPadam
  6. mane2 budak seangkatan auni ni memang suka conteng dinding kan... hehe kretiviti mereka kat dnding agaknya..haha

    BalasPadam
  7. Okayh..peringatan utk diri sendri..dh ade anak nnt kene cat umah gune cat yg boleh padam segala seni..hehehe..

    BalasPadam
  8. parah gini...kena perhatikan bdk2x ni..kang tlbh kreatif abis umah.hihihihihi.sabar jela :)

    BalasPadam
  9. alamak, seteres tgk dinding kena conteng2..hehe

    BalasPadam
  10. sama kretip dgn anak akak kt umah ni hihi

    BalasPadam
  11. mcm ank2 akak. skg ni dah start conteng2 dinding.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.