Eva sanggup berbogel kalau pasukan Bangladesh menang!


Malam tadi berlangsungnya perlawanan persahabatan antara Harimau Malay dan Bangladesh....Keputusan perlawanan malam tadi 1-1...

Dan gara gara perlawanan persahabatan malam tadi, ada yang sanggup memalukan diri sendiri tau. Bukak aib sendiri....

Kecoh kat FB, gadis bernama Eva nak berbogel kalau Bangaldesh menang. Gila apa budak nih? Pendek akal sungguh..


Agak agak lah kan kalau betul bangaldesh menang, sanggup ke dia nak berbogel? Sebelum nih kan pernah tercetus kontroversi yang seorang mamat nih nak kerat "ANU" dia kalau Pandelela Rinong menang sebarang pingat masa Olimpik dulu....Tapi mamat tuh tak buat pun kan..Saja nak cetus kontroversi je...

So, bila post kat wall Fb tuh hati hatilah lebih lebih lagi melibatkan maruah diri....

45 comments:

  1. cakap macam x de maruah.
    if x nak jage maruah diri, jagelah maruah keluarga.

    BalasPadam
  2. Bila pendik akal akan jadi perkara-perkara diluar batasan. Kena percaya qada' & qadar Allah yg menentukan..

    BalasPadam
  3. saja jelah tu kot..... tapi masih tak manis kalau si gadis yg menyebutnya... semoga dibukakan pintu hidayah buat Eva...

    BalasPadam
  4. alllaa dik
    budak nie pendek akal
    saje nak kasi ramai like fb die huhuh

    BalasPadam
  5. Ya Allah ummi..ada jugak manusia macam tu ye..malu tu separuh dari iman..

    BalasPadam
  6. mcm2. attention seeker jea ni..hehe
    nak kan perhatian lebih

    BalasPadam
  7. ntah dah kenapa dengan budak tu??? sian mak pak dia kan...

    BalasPadam
  8. Macam2 FB sekarang ni.Yang x beshnye banyak unsur negatif.Huhuh.

    BalasPadam
  9. meroyan ke ape budak ni? nah amik ko tiak busuk memasing... hahahaha

    BalasPadam
  10. Nk cari glamer jer tuh..huhu

    **Jk sudi, jom support saya dlm Contest iPhone 5 Gadget Impian..

    1. Klik Entri Contest iPhone 5 Gadget Impian
    2. Klik butang G+1 (Google Plus)

    BalasPadam
  11. as salam

    astaghfirullah..muslim ke non muslim ni..?

    BalasPadam
  12. kalau dia nak cetus kontroversi kita jangan pulak bagi publisiti..:P

    BalasPadam
  13. .Orang sibuk dengan kezaliman rejim zionis kat saudara kita di sana,..dak eva ni sibuk nak buka baju..adoiii...Ya Allah , terangilah hati dak ini..doakan yg terbaik.

    BalasPadam
  14. zaman skag ni macam2. moga kita dijauhkan dari perkara sebegini.

    BalasPadam
  15. kdg2 dorg ni slh gunakn Fb..blh plak tawar mnwar mcm tu..naseb seri kalo bangladesh mng xke naya..haihh~

    BalasPadam
  16. kesian gadis2 mcm ni..kurang pegangan agama

    BalasPadam
  17. salam,,apelah org2 mcmni kan, skrg bangaladesh dh menang baru tahu malu,heheh

    mcm dh xde keje lain

    BalasPadam
  18. salam pink ummi,

    kdg2 org sanggup buat macam2 untuk dapatkan perhatian..

    BalasPadam
  19. Rasanya statement ni lebih kepada nak tarik perhatian orang je..

    Mesti tak sanggup punya dia

    BalasPadam
  20. sengal tu.. memalukan jer.. anak malaysia ke tuh... huh!

    BalasPadam
  21. pehhhh.... wat malu je...

    mana laa maruah dia nie..

    BalasPadam
  22. dah tak der keja lah tuu..sanggup memalukan diri sendiri

    BalasPadam
  23. kalau dh niat suatu ari nti allah pasti tunaikan..hehe..so beware bile berniat...

    BalasPadam
  24. alahaiiii umo brp lah budak ni... x pk pnjg..

    BalasPadam
  25. tak pikir sebelum cakap tu la..

    eh..eh..pu betul ke bawal hitam tak boleh mkn? siyes tak tahu..

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.