Khamis, 15 November 2012

Dulu berat saya 105kg!!!

ENTRY AUTO PUBLISH

Assalamualaikum....

Saya nak share pengalaman saya mengamalkan minum susu setiap hari dan mengamalkan gaya hidup yang cergas dan sihat tanpa pengambilan sebarang suplemen kuruskan badan. Terus terang saya cakap, dulu berat badan saya mencecah 105kg tau....Rasa segan aje bila orang pandang kerek dekat saya. Muda muda badan dah macam tong dram...

Disebabkan saya nekad nak kurus, saya buat satu keputusan drastik. Yang penting saya tak nak usaha saya nih mengeluarkan belanja beribu ribu tapi hasil yang saya dapat zero. Jadi saya ambik jalan mudah dan saya praktikkan. Alhamdulillah, berkesan...Saya tak pernah miss tau minum susu setiap hari sebab pengambilan susu nih amat penting untuk pembentukan tulang yang kuat. Selain itu, selepas makan saya takkan amalkan terus tidur. Saya akan aktif bergerak sana sini untuk mengeluarkan peluh.....

Saya juga tak amalkan pengambilan suplemen. Saya makan banyak mana pun saya tak kisah sebab setiap kali lepas makan saya akan lakukan apa saja kerja seolah olah saya bersenam....Hasilnya, berat saya dulu 105kg dah turun ke berat badan ideal yang saya nak...Tanpa sebarang suplemen dan rawatan kuruskan badan saya berjaya turunkan berat badan. Tanpa sebarang $$$ yang keluar....Sekarang nih lah hasilnya...Berat ideal idaman saya....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Lihatlah seluar saya ketika berat 105kg dulu...Sekarang berat saya 10.5kg saja....Cubalah petua saya nih...hahaha.....

17 ulasan:

  1. ish...cam xcaye jew pink ummi penah berat camtu sekali..hahahaha.kite mtk tip lagi nie...susu ape tu??

    BalasPadam
  2. hahahaha....tipah tertipu!!! igt tadi betul2....pepagi da pekena kan org ye PU

    BalasPadam
  3. Hahaha..ingatkan bebetul lah turun nya kan..

    BalasPadam
  4. hihii..de2 saja akk ni kn?but btl ke berat smpi cm tu?

    BalasPadam
  5. kalau dari 105 kg turun ker 10.5 kg jea tu mmg menakutkan. tak nak la kurus sgt..hahaha
    teringin nak jd besar dah tu pakai seluar ummi ker.hehe

    BalasPadam
  6. klu kurus tanpa guna ubat ni mmg kena rajin dan berterusan :) tahniah PU sbb berjaya...

    #nnt ayut msj alamat ea..tak t.up lg..huhuu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.