Jumaat, 30 November 2012

Baru tinggal 2 hari setengah, sudah belajar perkataan baru (^_^)

Nih saya nak cerita pasal anak dara si Auni....Sebelum nih saya ada cerita tentang Auni yang pandai sebut KAKAK, AMIN, TAK NAK, NAK, NO NO NO, TEPI.....

Sebelum nih kan saya ada bagitau saya kursus kat Bangi dari 27 sampai 29 haribulan hari tuh...Saya kira dua hari setengah ajelah sebab 29hb tuh tengahari saya dah balik....



So, sampai kat rumah semalam macam biasalah Aina dan Auni main main kat rumah...Saya pulak leka main gama zombie...Masa dah selesai main gama saya dengar Auni sebut "HABIS...". Saya pandang Auni, macam tak percaya aje dia cakap tuh. Lepas tuh saya tanya incik hubby, betul ke adik cakap habis. Dia jawab a'ah....Lahai, rasa rugi aje saya tak dapat dengar Auni sebut perkataan tuh mula mula...Confirm saya over eksited sebab jadi orang pertama dengar dia sebut perkataan tuh....

Tuhlah pengorbanan yang terpaksa saya bayar...Bila dah berkerja nih, memang banyak perkembangan anak anak saya miss...Sedih jugak bila orang lain terlebih dahulu tahu perkembangan anak kita daripada diri kita sendiri kan?

23 ulasan:

  1. alaolololo..comelkan bile dgr bdk baru nak berckp ckp..hehhe..

    comel auni..;)

    BalasPadam
  2. budak2 cepat blaja benda baru kan.
    tak pe la. bekerja untuk anak2 jugakkan.

    BalasPadam
  3. mesti suka kan..anak Mv yg ke-3 dah lancar cakap

    BalasPadam
  4. x lama lagi banyak la perkataan yang dia boleh sebut...seronoknya...

    BalasPadam
  5. Comelnye Auni.Hehe.Setuju.Terpaksela berkorban cket sebab kerja kn.Semoga Auni membesar dgn baik.InsyaAllah. :)

    BalasPadam
  6. setuju tu kak.. tapi nak buat macamner kita bekerjaya kan...

    BalasPadam
  7. comelnyaaa.boleh bayangkan dengan mulut dia yang comel tu,dia cakap perkataan habis.

    BalasPadam
  8. cantik baju auni tuu..cotton eh..bila anak pandai sebut satu2 perkataan mesti kita kembang idung kan hehe...sukaa..

    BalasPadam
  9. wah..nnt lg banayk perkataan baru dia...jgn terlepas..hihi

    BalasPadam
  10. xpe kak,nnt ade pkataan lain pulak,,tanggungjwb kerja kn =) comelnye auni

    BalasPadam
  11. x apa umi..janji diaorang membesar dengan sihat..harga yg harus dibayar bila kita sorang wanita berkerjaya

    BalasPadam
  12. saya pon pernah rasa macam tu, kalau anak buat sesuatu or sebut sesuatu mesti orang yang jaga depa tu tau dulu.
    tapi , nak buat macam mana kita orang yang bekerja (",)

    BalasPadam
  13. Nak buat camna..tuntutan kerja....comel sgt Auni..

    BalasPadam
  14. xpa la kak...nak wat cmna kan...akak keja nk cari rezeki :)

    BalasPadam
  15. betul tu mimie...klu bley kita nak dgr 1st dia cakap depan2 kita kan...

    BalasPadam
  16. alololo comelnyer...auni..nanti dh cakap banyak sampai xterlayan kita ni kan hehe

    BalasPadam
  17. hihihi..auni dh makin byk blajar...nnt pasni blaja perkataan len plak ea :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.