Khamis, 15 November 2012

Aina dah jadi PhotoG....

Nih cerita malam Ahad. Masa nih saya sibuk layan Adam dan Hawa....Marathon lagi tau dari episod 1 sampai episod 44.....Bila saya dah sibuk mengadap Adam dan Hawa, Aina mula ambil kesempatan ambik handphone saya. Untuk makluman kawan kawan handphone saya tuh dah lock tau. Tapi tau bukak. Just tekan button kat tepi handphone aje. Lepas tuh dia boleh tahu mana nak cari kamera kat handphone Champ saya nih.....

Apa yang saya tengok Aina nih gemar sangat ambik gambar. Kadang kadang entah apa apa gambar yang dia ambik....Nak jadi PhotoG ke Aina?

So, tempekkan dua keping gambar yang Aina snap...Gambar tak boleh tempek sebab agak menyeksakan kalau tengok..hahaha...



Gambar tak berapa jelas dan bergoyang sebab PhotoG baru saya nih seorang yang berumur 2 ++ tahun aje...So, banayak masa lagi nak bentuk dia jadi PhotoG profesional...hehehe

16 ulasan:

  1. wah aina dah jadi photog cilik..pasni leh amek gambar ummi pulak ye..hehe

    BalasPadam
  2. budak zaman sekarang ni memang bujak2 kak..tak yah ajar bab2 hnset, lptop dsb nya la..dorang cekap tangkap kalau dh nmpk kita buat.

    BalasPadam
  3. amboi dah suka bergambar dah. nnt boleh la ambik gambar umminya.
    berlatih dari skarang.nnt lama2 teror nnt :)

    BalasPadam
  4. bagus tu..dah nampak ciri2 s'org photog dr kck..bole diasah lg bakatnya tu

    BalasPadam
  5. hihihi budak2 sekarang cepat betul pandaikan..

    BalasPadam
  6. hehehe betul tu amik gambar menyakitkan mata mama lah.. hehe sama cam ank dara zie

    BalasPadam
  7. wah teror dia membukanya lock tu..budak2 tak payah belajar dia tahu sendiri..hee

    BalasPadam
  8. dia minat tue..takpe jnj dia x rosakkan hp

    BalasPadam
  9. nnt leh lantik anak sendiri jadi photog utk blog la.hehe

    BalasPadam
  10. hehee..ank buah saya pn pndai tgkap2 gmbar hehee^^

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.