Isnin, 22 Oktober 2012

Terlalu kecewa kerana tak dapat mandi!!!

Hehehe...Tajuk tak menahan. Siapa pulak yang kecewa sangat sebab tak dapat mandi kan....Nih anak dara yang sorang tuh la. Kejadian berlaku semalam lah kan. Si kakak dah join moksu dia mandi. Si adik pulak saya tak bagi mandi sekali dengan makcik dia sebab saya nak mandi sekali dengan dia. nak jugak ummi dia nak manja manja mandi dengan dia kan...

Sekali dia punya merajuk, nauzubillah. Macam macam la karenah anak dara saya yang sorang nih. Kalau dah mengamuk memang macam nih lah karenah dia....




Masa nih saya duk gelakkan dia. Kelakar ada kesian pun ada. Lepas kakak dan moksu dia dah habis mandi, saya terus cakap kat dia "Jom adik mandi." Terus dia senyap dan senyum...Bila dah bukak baju dan pampers semua dia terus berlari masuk bilik mandi. Punyalah seronok nak mandi.

Nota kaki* Sedang berusaha menerjah rumah kawan kawan. Slow slow dulu la....

7 ulasan:

  1. alahai siannya dia... sakan jugak ye mengamuknya...

    BalasPadam
  2. wah..sampai gitu sekali ye. budak2 skang mmg camni kot. c bambam saya tu pun lbh kurang cmni gak. pantang ckp jom mandi, dia dh siap2 bukak suar n pampers dia. haha

    BalasPadam
  3. pulak dh...gitu skali.slmt dpt mndi gan ummi..leh la mnja2x gan ummi pulak :)

    BalasPadam
  4. alolo ciannye hee . .tapi budak2 mmg suka kan mandi heheh

    BalasPadam
  5. siannya auni sampai melalak besar mulutnya tu haaa....

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.