Sumbat sampai muat!!!

Nih kisah dua beradik yang saya peram agak lama. Memang hobi saya memeram kan entry lama lama sampai basi..lalalala~

Alkisah dua beradik yang mempunyai hobi yang sama iaitu suka main sumbat sumbat dalam baldi. Bukan sumbat barang, baju atau mainan diorang ye tetapi menyumbatkan diri memasing dalam baldi.....Jom belajar cara nak menyumbatkan diri sampai muat....Harap maaf kualiti gambar yang agak kabur dan sila besarkan diameter mata kawan kawan yer...


Step 1 : Masukkan kaki kiri macam Auni buat ye kawan kawan Ummi semua...Jangan lupa pegang baldi ye..


Step 2 : Suruh kakak Aina bangun dan tangan yang pegang baldi tadi letak ke atas badan kakak. 



Step 3 : Bila dah stabil terus duduk sambil ketawa ye...Lepas tuh, baru suruh kakak Aina duduk dalam baldi.

Memang tak boleh blah tengok dua beradik nih berusaha sedaya upaya nak muatkan badan memasing dalam baldi yang tak besar mana. Memang kepantangan bagi dua beradik nih nampak ada baldi kosong, confirm akan jadi mangsa diorang...Sabar jelah melayan karenah anak anak.....

11 comments:

  1. comel okayh..muat2 plak tuh dua2 masuk dlm baldi...hehe

    BalasPadam
  2. eh..sama mcm perangai anak2 saya la. kdg2 diorg sumbatkan diri bawah lemari tv. hahaha

    BalasPadam
  3. ahakz..jgn dah masuk t takmau kuar sudah..hihi

    BalasPadam
  4. hehehe... kena cari baldi yg lebih besar nampaknya lepas ni...

    BalasPadam
  5. hehehe... kena cari baldi yg lebih besar nampaknya lepas ni...

    BalasPadam
  6. smlah ngan anak yati, klu dapat besen, dua2 kalut nak masuk...

    BalasPadam
  7. berusaha sampai berjaya ye..mcm2 gelagat anak2 ni kan..comel je tgk

    BalasPadam
  8. kekkeee comelnyer adik ngan kkk main samer2

    BalasPadam
  9. hahhaha.. kelakarlah 2 beradik ni... iskkk ni yg tiba2 rs xsabar nk tgk gelagat alisha n adik dia nanti ni :-)

    *eh, ada hutang apa lak yer.. kak ina xingat dah... hihii... alaaa kalu mimi xbg pun xpa, kak ina xkisah pun sbnarnya.. :-)

    ni alamat umah parent kak ina..\

    LOT 131005
    PERSIARAN SERI DESA 1
    SERI DESA TANAH HITAM
    31200 CHEMOR, PERAK


    BalasPadam
  10. wah muat dua bradik tu msk dlm baldi..comel jer :-)

    BalasPadam
  11. hahaha...comel :) xsakit ke dduk 2org dlm baldi tu?hehe

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.