Suami saya tentera apa yer?

Rentetatan dari entry tentang cabaran bila ada pasangan berkerjaya tentera nih, saya tertarik dengan komen Waniey. Dia tanya incik hubby saya tentera apa....

Yelah, semua orang tahu kan tentera nih ada tiga jenis : Tentera Darat, Tentera Udara dan Tentera Laut.

So, kat komen Waniey tuh dia nak tahu incik hubby saya tentera apa....Ikutkan saya cukuplah sekadar kawan kawan tahu suami saya nih tentera tapi kalau dah yang tanya, saya bagitau jugak. Rasanya entry saya sebelum nih saya ada selitkan pic incik hubby pakai uniform tapi saya sendiri dah lupa entry yang mana. Jenuh ai nak mencari...

Untuk pengetahuan Waniey, incik hubby saya nih TENTERA DARAT. Dia sekarang bertugas kat UPNM....Dulu dia bertugas kat Kem Kluang sebab kat situ kem untuk 5 RAMD....

Harap Waniey puas hati ye dengan jawapan saya....

11 comments:

  1. wah kak siap tulis entry lagi..hehe jijah tahu suami akak mat tiarap..ngehngehngeh sory kak :p

    BalasPadam
  2. Hb PU tentera darat rupanya..Dulu masa kecik2,cikgu tanya cita2,k.atie jawap nk jd polis!
    Mmg jadi 'polis' skrg ni..jg HB & anak2 (^_^)

    BalasPadam
  3. suka tgk en.polis..en.tentera.. nmpak smart pakai uniform.. dulu berangan nak dpt hubby pkai uniform..last2 dpt yg pakai bju offce..heheee ^___^ wahhh..follower dah dkat 1k! tahniah ^__^

    BalasPadam
  4. Ohhh..isteri tentera la ni,
    mmg cabaran berkahwin dgn tentera ni kan...lebih2 lagi part kena tinggal..

    BalasPadam
  5. dulu js pun suka org beruniform tp yg nk kt js kebetulan x berkenan...hihi

    BalasPadam
  6. Tentera ni kalau berpakaian seragam memang segak sekali kan PU...

    BalasPadam
  7. owh suami PU tentera darat hikhik..puas hati dh tau hahaha...byk cabaran kan suami tentera ni..husband wani tentera laut asyik belayar jer...skang ni dok opis lega sikit hikhik

    BalasPadam
  8. ooohhh...baru tau husband PU tentera darat. cabaran lebih kan bila pasangan ni tentera... kena kuat semangat selalu...

    izan pernah juga masuk kat kem kluang tu... temankan kawan dulu2.

    BalasPadam
  9. ayut pnh tbace PU tulis kem kluang,ayut trus leh agak asben PU tentera darat :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.