Sekarang saya pakai shawl macam nih pulak....

Macam biasalah bila mengenakan shawl atau pashmina, macam macam gaya kita boleh praktikkan ataupun kita gayakan. Bagi PU yang lebih suka mengenakan shawl atau pashmina, kalau boleh gaya yang mudah, ringkas lagi sopan memang....

So, disebabkan PU nih tak suka sangat menggunakan kerongsang yang banyak dan lebih selesa gaya yang ringkas, sekarang ke mana PU pergi PU akan menggayakan shawl atau pashmina macam gambar kat bawah nih...Tak payah fikir nak guna banyak kerongsang...


Kredit to butikpinkku

Bagi PU gaya nih nampak ringkas dan sopan. Sekarang tak payah bawak kerongsang banyak2..Bawak 2,3 ketul pun dah cukup. Lagipun, PU selesa dengan gaya macam nih....Asyik gaya sama jer bosan lak kan....

Amacam? Okey tak gaya PU yang baru nih...

17 comments:

  1. a'aa gaya camni pun cantik.. tp bila kak ina try stail gini xcantik pun.. hihii.. biasalahkan, bila kita tgk org pakai cantik, tp bila sendiri pakai mula rasa cam x ok plak.. :-)

    BalasPadam
  2. aduhh akak x pandai pakai tudung belit2 macam nie ..
    org mudee je .. ;))

    BalasPadam
  3. Nak skinny jeans worth RM150, jom join contest
    http://bawalbiru.blogspot.com/2012/10/tag-like-contest.html

    BalasPadam
  4. PU..cantiknya pakai shawl macam tu, tentu bergaya dan sopan PU dengan gaya begitu. Kongsilah cara macamana cara nak pakai gitu, hehe..

    BalasPadam
  5. tak pandai nak pakai shawl or pashmina tp suka je tgk org lain pakai.

    BalasPadam
  6. Gaya cantik dan nampak kemas..
    MJ tak berapa reti pakai shawl, kadang rasa serabut ;)

    BalasPadam
  7. yui stuju dgn komen kak ina.. hihi.. kt tgk org pakai cntik tp kdg2 kat kt tak lwa la plak.. lain org mata nya lain kan..hihi.

    BalasPadam
  8. ni klu g event leh praktik la kot..g keje mau tak sempat.tak pon smpi tgahari tak tersusun dh jd yer..hihihi :) tp nice jugak...

    BalasPadam
  9. cantik gak...xguna banyak brooch tu i loikeee...nan tutorial pakai shawl ni PU :)

    BalasPadam
  10. hehee..nmpak bgaya skit hehee :) shida pon nk cuba2 tp hati belum ttarik lg hehe.,.masih duk pkai tdung sarung ..men sarung ja sng hehee..cepat..

    BalasPadam
  11. cantik jugak gaya can gini....nanti cr nak trylah....sebab ada tudung pasmina satu...belum pakai lagi...sebab tak tahu nak bergaya camna....

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.