Lapar sangat la tuh!!!

Semalam, saya berbuka puasa makan sambal ikan dengan bihun. Macam biasalah kan...Kalau saya makan, Auni mesti nak join makan sekali tapi tak nak makan bersuap ye...Tapi nak makan sendiri. Bila dah makan sendiri tuh, jangan sekali kali kacau Auni. Mesti dia mengamuk + sentap + majuk + menjerit....

Yang tak menahan tuh cara Auni makan bihun...Ya Allah, buruk pulak perangai anak dara saya nih...Ish...malu Ummi...


Tengoklah Auni makan bihun...Sekali dia ngap umanggg aii....Macam macamlah perangai Auni nih lah...kelakar pun ada tengok gelagat anak dara saya nih...

Nota Kaki* Auni memang kuat makan...Tolak batu dan kayu je anak dara saya nih...

13 comments:

  1. hihi,comelnya dia...bese la budak nak membesar mcm dia,semua bnda nk buat sendiri...klu xbg merajuk plak dia nnti kan..;)

    BalasPadam
  2. haih..sakan dia makan yer...dia pun posa gak kot

    BalasPadam
  3. auni ni...mkn ke ni.hahaha..takpe2x..mkn byk2x ea..nnt cpt bsar dan shat! ^__^

    BalasPadam
  4. ni mesti kes umi dia tak bagi makan kot, tak pun pose sekali pe... tu yg makan smpai camtu sekali... jan tercekik sudah ye auni...

    BalasPadam
  5. hehe..betul2 kalau tgk gelagat anak2 makan kelakar pun ada..
    samalah mcm anak eija yg kecik..Ziqry..mkn apa sahaja n pntang tgk org makan mesti dia pun sama sibuk nak makan..

    BalasPadam
  6. awat dia mkn cmtu kak ummi hehee..lawak jer ank dara kak ummi ni..mcm2 pe'el yer hehee :)

    BalasPadam
  7. sama macam anak dara nombor dua saya. suka makan.

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.