Jumaat, 5 Oktober 2012

Kesilapan besar pada kulit album Mizz Nina

Assalamualaikum...

Cuba kawan kawan tengok apa kesilapan besar pada kulit album Mizz Nina nih???Bagi PU benda benda macam nih tak patut berlaku. Betul tak??Semoga pihak yang terlibat cepat cepat betulkan kesilapan nih.


Sumber : BeautifulNara

17 ulasan:

  1. dorang ni careless betul dgn hal2 mcm ni...silap pun kena la teliti betul2 dulu

    BalasPadam
  2. harap segeralah dibetulkan...ptt ye kena cek btul2.pengurusan lepas pandang la ni...mmmm

    BalasPadam
  3. tak di sengajakan kot...tp takkan la tak tau kan..mmmmmm...masalah

    BalasPadam
  4. mcmana bleh silap ni...diorg dh perasan ke?

    BalasPadam
  5. benda simple pn leh wat slh..mgkin pncetak kot yg slp bkn dia..hurmm xtau lah..

    BalasPadam
  6. Ya Allah mereka ni tak perasan ke.. kena teliti betul2 sebelum cakap o publish

    BalasPadam
  7. Owhhh baru tau pasal ni, dok tengok kat FB Mizz Nina mohon maaf atas kesilapan kat kulit album..

    BalasPadam
  8. alahai kena peka.kan ada editor..tak nampak kekdahnyer si editor2.huhu

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.