Isnin, 15 Oktober 2012

Kaki dalam baju!!

Assalamualaikum.....

Sorry hari nih lambat terjah rumah kawan kawan dan lambat update entry sebab internet prob lak..Petang sikit baru okey...

Nih nak cerita pasal anak dara saya yang no.2, Auni. Entah fiil siapa pulak dia ikut nih...Kalau kawan kawan nak tahu, Auni sekarang nih kalau nampak saya tengah baring, dia akan datang dekat dan duduk atas Ummi dia nih ha...Lepas tuh dia melunjurkan kaki dia masuk dalam baju saya...



Opss...sorry ye auntie auntie semua Auni seksilah tak berbaju....Tengoklah, kaki dia masukkan dalam baju saya. Bila saya keluarkan kaki dia, dia masukkan semula pastu siap ketawa lagi...Ish...sabar ajelah kan..

11 ulasan:

  1. anak sya pula suka masukkan tangan nak pegang susu..mungkin sebab dia nyusu badan..

    BalasPadam
  2. Salam PU..mcm2 telatah anak yg mengembirakn kitakn.Nk bermanja2 ngan PU tu :)

    BalasPadam
  3. hehe,auni nk manja dgn ummi dia le tew:)

    BalasPadam
  4. hehe..pandai Auni bergurau, comel je..

    BalasPadam
  5. hehe budak2 ni mcm2 kerenah kan..tp keletah diorang la yg menghiburkan hati kita :)

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.