Rabu, 10 Oktober 2012

GERAM pulak saya dengan perempuan bernama Ain nih tau!!!

Ishhhh.....Tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan saya bila tengok cerita Adam dan Hawa nih tau...Baca novel geram, tengok cerita pun geram.....

Ego bukan main lagi......Hati sebenarnya sayang kat Adam tapi tak tahulah nape ego si Ain Hawani nih tinggi sangat. Suami punya baik macam tuh pun susah nak terima...Rasa nak cepuk cepuk aje kan kan kan...



Nota kaki* Maknanya Nadiya Nisaa' nih berjayalah bawak watak Ain Hawani...hehehe (^_^)

16 ulasan:

  1. Haaahhh..samo la kite..geram sungguh..kalau ain xnk falsya nak..ehhhh..hahahahah

    BalasPadam
  2. memang la PU, ain masih tak tau lagi yang adam tu dah berubah..8 tahun die tak tau pun cite adam tu..8 taun jugak la ain dh rs benci kat adam..bayangkan PU di tempat ain yang mengalami trauma dan tak tahu perubahan adam yang sebenar..mesti la die stay rasa benci kat adam..episod 26, ain dah sedar dah..ok la tu..hehehe mainan perasaan dari pelakon yang amat berkesan.

    dari satu sudut lain pula, itu la balasan adam sebab ramai sgt psg pompuan, ha kan dh tejerat ngan perasaan sendiri.. moral of the story jangan mainkan perasaan org, nanti kena balik..hahaha

    BalasPadam
  3. hehehe kannnn rugi buang masa sbb ego yg terlalu tinggi,,

    BalasPadam
  4. aah 3 episod latest nie menyerlahkan keegoan ain ! erghhh ;))

    BalasPadam
  5. ain bkn pe, ain da kwin anak 2 pun, konfius nak pilih jejaka mana 1 ni ehhh2..clap stetment...hahahah

    BalasPadam
  6. saya bace kat novel aje..kat tv tak de tgok..tak langan astro la.....huhuuuu

    BalasPadam
  7. kak ina xtgk pun cite ni.. astro xda, tenet plak slow sgt.. so, mmg xleh nk tgk.. hihii

    BalasPadam
  8. hebat betul penangan adam dan hawa ni...

    BalasPadam
  9. btul2x..mkne ye dia bjya bwak watak tu :) slalu gak klu tgk cite tu suke mcm tu..xpuas ati dgn pelakon tu bt.hahahaha.nme pon lakonan...penonton pulak tak dpt trima kenyataan ;)

    BalasPadam
  10. AIN tu ego sebenarnye..malu nk ucap syg n cinta pd adam..x sabar nk tgk ending cete ni cm ne.

    BalasPadam
  11. bukan ke dia berlakon jugak dalam jiwa taiko?

    BalasPadam
  12. Hheee, kadang tak faham dengan Ain ni, kejap nak kat Am kejap tak mau, dalam masa sama still dok layan Johan lagi... Adoihhh :D

    BalasPadam
  13. sokong!! memang la dh tau happy ending tp still geram gak...napa la buat jual mahal sgt...

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.