Khamis, 25 Oktober 2012

Dua beradik nih memang suka memanjat

Malam tadi saya bawak anak anak, mama dan adik adik pergi rumah mak (nenek). Saja jalan jalan dah lama tak singgah rumah mak kan. Lagipun saya nak bayar duit upah jahit baju kat pakcik....

Macam biasa la duduk lepak lepak borak borak bincanhg hal semasa....Hal semasa la sangat kan....hehehe....Aina dan Auni macam biasalah kan kalau dah ramai dengan saudara mara seronok bukan main lagi diorang....

Dah penat main dengan pak mak saudara, Aina dan Auni pulak buat kerja lain.....Nak tahu apa kerja diorang buat? Ce korang tengok gambar kat bawah nih....


5 ulasan:

Terima kasih sudi tinggalkan komen.