Jumaat, 3 Ogos 2012

Yeayyy!!!Terima kad raya daripada blogger.....

Semalam balik rumah tengok ada surat dalam peti surat....Satu bil astro..Satu lagi kad raya untuk PU...Mula mula tertanya tanya juga siapa yang baik hati bagi PU kad raya...

Bila dah bukak kad raya tuh baru tahu siapa yang bagi....Tersenyum lebar PU....Sebenarnya masa baca kat raya tuh PU tertanya juga mana blogger nih dapat alamat PU...PU ada bagi ke?Bila???Sah lah kan PU nih memang pelupa....


Nih la kad raya yang PU terima tuh...Terima kasih Waniey...Kad raya nih cantik tau....Sweet jer kaler kad nih...


Nih bahagian dalam kad raya - Ucapan raya daripada Waniey....So sweet :)..Thanks a lot to Waniey for the Kad Raya...

Nota kaki* Kepada bakal penerima kad raya daripada PU, harap bersabar ye...InsyaALLAH by next week PU pos selepas selesai program besar besaran PU tuh...

10 ulasan:

  1. Bestkan bila dapat kad raya, mengimbau kenangan masa lalu :)

    BalasPadam
  2. cutenye kad raya tu....nak jugakkk!!..hehehe

    BalasPadam
  3. best dapat kad raya.. skrg dh susah nak time kad raya kan.. byk sms..

    BalasPadam
  4. nurul kasik alamat kmpung..arinie alik.harap2 leh dah amik kad2..hihik

    BalasPadam
  5. sy pun ada terima..tapi kaler kuning..:)

    BalasPadam
  6. wahhh shida xde dapat pape lg bt msa skg heheee ^_^

    BalasPadam
  7. alhamdulillah dah sampai yer...PU kan emel alamat dekat wani dah lupa la tu hikhikhik

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.