Program Semarak Ramadhan : Kacau Dodol

Sebelum nih PU ada beritahu korang, PU sibuk dengan program kat tempat kerja kan. Rabu minggu lepas sibuk dengan program Bubur Lambuk (entry tak berupdate lagi dah update pasal dodol..huhuhu), Selasa lepas 14.08.2012 PU sibuk dengan program kacau dodol. Alhamdulillah se,muanya berjalan dengan lancar.....

Program kacau dodol nih adalah pertama kali diadakan kat tempat kerja PU tau. Bubur lambuk pulak kali ketiga....Kacau dodol nih dibuat pun atas permintaan Dato' KP sendiri....So, siapa berani ingkar arahan walaupun hati terbakar siapa yang tahu..hahaha...Yelah, penat bubur lambuk tak habis lagi mengadap pulak kacau dodol nih...Tapi, kitorang tetap profesional okeh!!!Program tetap berjalan seperti yang dirancangkan....

Jom layan gambar gambar sekitar majlis kacau dodol tuh......






Time packing dodol




Muka happy selepas selesai pack dodol.....

Alhamdulillah, segala galanya berjalan dengan lancar. Dodol dodol nih dah pun selamat kitorang agih agihkan. Serius korang dodol nih memang sempat. Sifu dodol nih kitorang import khas dari Bukit Rokan, ayah dan ibu salah seorang officemate PU.

4 comments:

  1. wahhh !! kak semangat nye mengacau nih..klu wat ramai..msti sernok kn?slmt hari raya kak :)

    BalasPadam
  2. Tentu sronok bergotong-royong mcm ni.. Taklah terasa sgt kepenatannya tu.
    Apa2pun tahniah sebab dh menjayakan 2 prgm besar

    BalasPadam
  3. ewahhh smnagt kak ummi kacau dodol hehee :)

    BalasPadam
  4. sempat wat dodol ye PU
    masa awal² mmg la sonok kaco...bila da pekat...amikkkk!!! lenguh² tgn kan..
    Selamat Hari Raya PU

    BalasPadam

Terima kasih sudi tinggalkan komen.